søndag 15. januar 2012

Ferdig!

Endeleg er danskejakke ferdig! Det tok si tid. Særleg med alle dei trådane å feste. 150 trådar på kvar arm - i eit garn som minnar om sytråd! Men eg er godt fornøgd med resultatet. Nå gler eg meg til å ta den i bruk. Ellers har veka vore brukt til ein del spel - me er blitt hekta på Wordfeud. Det er travelt å ha mange motspelara og klara å lage fine ord, tenka taktikk, og prøva og vinna over feks ein norsklektor! Men det er artig.  Tar med eit bilde frå ei lita bake-ri som kom over meg på lørdag. Det er dessverre ikkje så ofte sånne rier kjem, så det gjeld å kosa seg ekstra når me har noko ferskt bakverk i huset. Kanskje det skulle vere eit nyttårsfortsett - eller februarfortsett - det å baka oftare.

Ferdig!
Og opphengt i garderobehylla mi som eg er så glad i.
Gjennbruk er tingen.

Knappar i ulik farge.
Heimelaga polarbrød!
Knallgodt med ost og syltetøy på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar